Gårdagen gick väldigt bra

05.06.2013 13:55

 Igår var en skön dag då jag slapp ifrån illamåendet som alltid tycks komma i samband med mina intag. Jag firade redigt i går med middag, stekt entrecote i puré form och så tillagade jag en egen youghurtglass som vi festade med på kvällen.Firandet berodde på glädjande besked om att vi kommit in på Ingesunds Folkhögskola när hötsterminen startar den 26 augusti. Skall bli skönt att komma ut och träffa folk samt att plugga, svenskan skall jag lägga ned min själ i, sluka allt vad grammatik heter, Jättelycklig, har framtidsplaner på G.

  Skrivarkurs på gång att startas upp idag, distans. Livet ler lite i skuggan av allt jävelskap,

  Inga stora eller märkbara problem efter op, dock hände något konstigt under gårdagskvällen. Skulle ta lite omelett, banan och keso(mosat), men det var som att då jag svalde ned tuggan så fastnade allt och jag fick faktiskt kräkas upp det eftersom det gjorde jätteont. Turligt nog kom det uppåt igen. Det blev precis som att sätta i en diskpropp i en ho. Tvärnit. Lite ont i magen och trögt att få till nummer två är det ju men jag hoppas på att det släpper med tiden.

  Försöker att variera kosten ordentligt för att få i mig vitaminer och mineraler samt de näringsämnen jag behöver. Viktnedgången ligger på 1-1,5 kg veckan ungefär och det säger man är bra eftersom skinnet då hänger med bättre vid viktnedgången. Kan bara säga, min kropp är en motsträvig kropp men lycklig för att det går nedåt.  Har minskat ca 17 kg sedan flytet påbörjades en månad innan op.